شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سئو سایت

۳ بازديد

سئو که در زبان فارسی از آن تحت عنوان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یاد می‌کنند از سرواژه عبارت انگلیسی search engine optimization است . برتری شما در برابر سایر رقبا و به صفحه نخست و لینک‌های ابتدایی رسیدن به سئو سایت و تکنیک‌های آن گره خورده است. با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت می‎توانید ، کسب‌وکار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و به درآمد بهتری برسید. توجه کنید که ممکن است برخی از افراد به شما قیمت های بسیاری پایینی را پیشنهاد کنند و ادعا کنند که میتوانند پورتال شما را به رتبه خوبی برسانند.

این ادعا غلط نیست ، اما سئو به دوسته سئو سیاه و سئو سفید تقسیم می‌شود و ممکن است این افراد روشهای سئو سیاه را در نظر داشته باشند. اصول سئو کلاه سفید در طراحی سایت باید انجام شود. با پیشرفت الگوریتم های موتور جستجو فهمیدن این که سایت شما با چه روشی به رتبه بالایی رسیده است، چندان سخت نیست. در صورتی که گوگل متوجه این مساله شود عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود و اصطلاحا دامنه و صاحب آن تنبیه می‌شوند و در لیست سیاه گوگل قرار می‌گیرند.

استفاده از روش های سئو سیاه اعتماد گوگل را نسبت به شما و سایت تان سلب خواهد کرد و برای جلب اعتماد دوباره مسیر سختی را پیش رو خواهید داشت. الگوریتم های گوگل و چگونه کار کردن آن ها همانند یک راز هستند، این مساله استراتژی گوگل برای جلوگیری از دور زدن قوانین توسط متخلفان است. همین امر سبب شده است تا کار متخصصان سئو سخت شود و افراد نتوانند به سادگی به این حوزه ورود کنند. شما باید برای بهینه سازی ساخت سایت خود از یک متخصص سئو کار کمک بگیرید که دانش و تجربه کافی را در زمینه ساخت سایت در گوگل داشته باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.