تولید محتوا میتواند دیجیتالی (مقاله بلاگ) یا غیر دیجیتالی (کتابچه راهنمای چاپی) باشد. در واقع بروشورهای چاپی و تراکتهای پخش شده هم محتوا محسوب میشوند اما هدف ما در این مقاله، صحبت در مورد تولید محتوا دیجیتال در فضای اینترنت است. محتواهایی که در وب سایتها، شبکههای اجتماعی و … منتشر میشوند. اگر شما هم نیاز به سفارش تولید محتوا دارید میتوانید از سایت تولید محتوا محتواکده استفاده کنید.
هدف از تولید محتوا
همانطور که در تعریف بیان کردیم، تولید محتوا یک فرایند هدفمند است که برای یک مخاطب خاص اتفاق میافتد. یعنی شما حتما باید در هر محتوا، یک هدف و مخاطبِ محتوا را در نظر داشته باشید تا محتوای تولید شده، هم برای مخاطب و هم کسب و کار، نفع داشته باشد. اهدافی مثل:
- شناخته شدن در صنعت تخصصی خود
- رتبه اول گوگل شدن در یک موضوع خاص
- جذب کردن مشتریهای جدید
- افزایش فروش یک محصول مشخص و…
این هدفِ محتوا است که به چگونگیِ تولیدِ آن، جهت میدهد. محتوای بدون هدف، حتی اگر حرفهای هم باشد، فقط اتلاف وقت و سرمایه است.
- ۰ ۰
- ۰ نظر